Onze wachtrijsystemen zorgen ervoor dat mensen zo snel mogelijk geholpen worden zodat wachttijden tot een minimum beperkt worden. Via een counter kan een ticket getrokken worden, waarna de klant in een digitale wachtrij wordt gezet. Afspraken kunnen ook via app, sms of web-booking gemaakt worden. Als een klant bijna aan de beurt is kan het systeem een pushbericht sturen.
Door het structuren van wachtrijen door een service-nummer aan iedere klant toe te wijzen, worden traditionele wachtrijen voorkomen. De klant heeft meer gelegenheid om het aanbod in uw winkel te bekijken of te zien welke diensten u levert. We kunnen op verschillende manieren laten weten wanneer de klant aan de beurt is: door een traditionele papieren ticket, via een app of via SMS. De klant wordt steeds geïnformeerd over hoe laat ze ongeveer aan de beurt zijn en over hoeveel mensen er voor hen in de wachtrij staan.
Grotere klanttevredenheid
Minder wachttijd
Toename van de omzet door reclame op tickets en acties op displays
Tevreden personeel door gestructureerde work flow
Verbeterde operationele efficiency en lagere kosten door realtime inzicht
Rustiger beeld in de winkel
Sommige producten hebben een uitgebreide uitleg nodig en als een klant voor informatie komt, wil je de tijd daarvoor nemen. Daarom kan de klant via ons systeem ook online een afspraak inplannen, zodat wachten in de winkel voorkomen wordt. De klant heeft de mogelijkheid om een exacte tijd en datum te boeken, waardoor u als winkelier beter kunt plannen. Het gevolg: minder wachttijden, grotere klanttevredenheid en personeel efficiënter in te plannen.
Als de wachttijd te lang is, kan de klant een telefoonnummer ingeven via de ticketdispenser en rondkijken in de winkel tijden het wachten. Zodra de klant (bijna) aan de beurt is, ontvangt de klant een SMS. Uiteraard worden nummers die aan de beurt zijn ook via de displays aangegeven.
Via een app kunnen klanten zoeken naar de dichtstbijzijnde vestiging, actuele wachttijd bekijken, een afspraak inplannen of een afspraak uitstellen of annuleren.
Inzicht in het aantal geholpen klanten, wachttijden, inactieve tijd, pauzes en servicetijden biedt de mogelijkheid om bij te sturen. Deze informatie is realtime beschikbaar en kan uitgesplitst worden per medewerker, vestiging of service. Dit heeft als resultaat een verbeterde efficiency, kostenbesparing en een betere dienstverlening.