Wachtrijmanagement systemen

Wachtrijmanagement systemen

Onze wachtrijsystemen zorgen ervoor dat mensen zo snel mogelijk geholpen worden zodat wachttijden tot een minimum beperkt worden. Via een counter kan een ticket getrokken worden, waarna de klant in een digitale wachtrij wordt gezet. Afspraken kunnen ook via app, sms of web-booking gemaakt worden. Als een klant bijna aan de beurt is kan het systeem een pushbericht sturen.

Meer informatie
Alt

Door het structuren van wachtrijen door een service-nummer aan iedere klant toe te wijzen, worden traditionele wachtrijen voorkomen. De klant heeft meer gelegenheid om het aanbod in uw winkel te bekijken of te zien welke diensten u levert. We kunnen op verschillende manieren laten weten wanneer de klant aan de beurt is: door een traditionele papieren ticket, via een app of via SMS. De klant wordt steeds geïnformeerd over hoe laat ze ongeveer aan de beurt zijn en over hoeveel mensen er voor hen in de wachtrij staan.

Alt

Voordelen

Grotere klanttevredenheid

Minder wachttijd

Toename van de omzet door reclame op tickets en acties op displays

Tevreden personeel door gestructureerde work flow

Verbeterde operationele efficiency en lagere kosten door realtime inzicht

Rustiger beeld in de winkel

Alt

Online reserveren

Sommige producten hebben een uitgebreide uitleg nodig en als een klant voor informatie komt, wil je de tijd daarvoor nemen. Daarom kan de klant via ons systeem ook online een afspraak inplannen, zodat wachten in de winkel voorkomen wordt. De klant heeft de mogelijkheid om een exacte tijd en datum te boeken, waardoor u als winkelier beter kunt plannen. Het gevolg: minder wachttijden, grotere klanttevredenheid en personeel efficiënter in te plannen.

Alt

SMS notificatie

Als de wachttijd te lang is, kan de klant een telefoonnummer ingeven via de ticketdispenser en rondkijken in de winkel tijden het wachten. Zodra de klant (bijna) aan de beurt is, ontvangt de klant een SMS. Uiteraard worden nummers die aan de beurt zijn ook via de displays aangegeven.

Alt

Mobiele applicatie

Via een app kunnen klanten zoeken naar de dichtstbijzijnde vestiging, actuele wachttijd bekijken, een afspraak inplannen of een afspraak uitstellen of annuleren.

Alt

Realtime inzicht

Inzicht in het aantal geholpen klanten, wachttijden, inactieve tijd, pauzes en servicetijden biedt de mogelijkheid om bij te sturen. Deze informatie is realtime beschikbaar en kan uitgesplitst worden per medewerker, vestiging of service. Dit heeft als resultaat een verbeterde efficiency, kostenbesparing en een betere dienstverlening.